.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از رفتار نامناسب دستگاه های اجرایی با مردم
معاون پشتيباني و توسعه منابع نيروي‌انساني استانداري مازندران گفت: با وجود ارائه طرح تكريم از ارباب‌رجوع، هنوز دستگاه‌هاي اجرايي به صورت مناسب با مردم رفتار نمي‌كنند...
انتقاد از رفتار نامناسب دستگاه های اجرایی با مردم

معاون پشتيباني و توسعه منابع نيروي‌انساني استانداري مازندران گفت: با وجود ارائه طرح تكريم از ارباب‌رجوع، هنوز دستگاه‌هاي اجرايي به صورت مناسب با مردم رفتار نمي‌كنند.

احمد جمشيدي پيش از ظهر امروز در همايش تجليل از خادمان طرح تكريم و جلب رضايت ارباب‌رجوع كه در سازمان جهادكشاورزي مازندران برگزار شد، با اشاره به اينكه انسان تنها موجودي است كه در سير تكاملي خود با رشد عقلي مواجه است، افزود: كشاورزي محور توسعه كشور به ويژه استان مازندران است و خدمت‌رساني به مردم در اين حوزه داراي اهميت بسياري است.

وي با بيان اينكه ارتباط مجموعه كشاورزي با مردم به صورت تنگاتنگ است، يادآور شد: اين مجموعه در شناسايي و رفع مشكلات كشاورزان بايد به صورت انجام خدمت كند.

جمشيدي با تاكيد بر اينكه در آموزه‌هاي ديني اسلام تنها يك بند از نامه امام علي‌(ع) به مالك اشتر بر ارائه خدمت صادقانه به مردم ضروري است، تصريح كرد: انجام كار صادقانه و خدمت بي‌منت به مردم بايد از خارج از مصوبات و قوانين باشد.

وي با بيان اينكه اختصاص زمان بيشتر به ارباب‌رجوع زمينه‌هاي گلايه و ظلم را از بين مي‌برد، تصريح كرد: دستگاه‌ها بايد در اجراي خدمات روشنگري داشته باشند و درخواست‌ها در حوزه قانون را انجام دهند.

جمشيدي تاكيد كرد: اگر مديران و كارمندان دقت لازم را داشته باشند مي‌توانند‌ تمام درخواست‌هاي مردم را در چهارچوب قانون انجام دهند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.